Welkom op mijn weblog




woensdag 23 januari 2013

Veel te lang geleden

Ik schrok ervan dat het bijna weer een maand geleden is dat ik wat schreef.
We zijn heeeel erg hard bezig om de nieuwe winkel klaar te krijgen. We hebben afgelopen weekend de laminaat gelegd. Toch wel een heel karwei. Niet zwaar hoor, maar dat "geschravel" zeggen we hier in Limburg. Laminaat klaar leggen, op maat zagen, inklikken, strook aanschuiven en de hele strook erweer inklikken. Volgende rij enz. Maar het resultaat mag er zijn. 




I was shocked when I saw it's almost a month ago I wrote something.We are very hard working on the new shop. Last weekend we layed the laminate. It was a whole job. Not heavy but " geschravel" we say in our dialect. Lay the laminate, saw on the right size, klick it together, make the whole row, slide the row on the next row klick it in and than the next row. But the result is very nice I think.

Natuurlijk ben ik ook nog wel met lapjes bezig....
De stoffenclub is weer onderweg. En ook hebben we al het 1ste speldenkussen voor de speldenkussen club gemaakt. (Voor meer info. )We zijn nu al een beetje aan het voorwerken, zodat straks ook alles op tijd uitgeleverd kan worden. Ik hoop dat jullie een beetje begrip hebben voor als het af en toe wat langer duurt !!!
Ik doe mijn best :-)
                                      Fijne dag, Jacqueline

Ofcourse I'm also busy with my fabrics.... The fabric club is on it's way. And we also worked on the first Pincushion for the pincushion club. ( for more information ) We are preparing severall thing in advance, so we won't be late with posting the clubs. I hope you have a litte understanding when  it takes some more time!!  I'm doing my best :-)

                                Have a nice day, Jacqueline








9 opmerkingen:

  1. Dat gaat er al mooi uitzien. Als het klaar is, kom ik echt kijken hoor! Succes met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de stofjes net gekregen en geaaid. Ze zijn weer prachtig. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet de nieuwe winkel mooier en mooier worden!!!
    Vrijdag zie ik de stofjes van de club in het echt! Leuk. Tot dan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de verbouwing van de winkel, prachtige stofjes ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verbouwen is altijd lastig, maar het resultaat mag er al zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat goed dat jullie nu bijna klaar zijn. Het ziet er al zo mooi uit. Succes met de laatste loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, zo te zien wordt de winkel wordt wel een juweeltje!! Volhouden....nog ff en dan is het zo ver.
    Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er al prachtig uit! Tja en met twee handen en een hoofd doe je wat je kan. You go girl! Goetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het wordt mooier en mooier jullie winkel !!

    BeantwoordenVerwijderen