Welkom op mijn weblog




vrijdag 19 oktober 2012

" Winter in Blogland" block 4

Ja, vandaag ben ik aan de beurt.  Jullie ontvangen blok 4. Dit is het laatste middenblok. Volgende week krijgen jullie het 1ste blokje van de rand. Zo mee en mee begint het op te schieten.We zitten nu al op de helft......
Zijn jullie ook al flink bezig met het naaien van de flying geese rand ??
Ik hoop dat jullie allemaal de tijd hebben om de blokken klaar te krijgen en dat de quilt dit jaar nog aan de muur kan hangen, maar ja, de winter zal nog wel een tijdje duren, dus dat zal zeker lukken. 

Ik hoop dat jullie blok 4 leuk vinden en er met veel plezier aan werken.
klik hier om blok 4 te downloaden.
Fijn weekend, Jacqueline


Yes, today it's my turn to give you block 4. This is the last block for the center. Next week you will recieve the first corner block from the border. We are halfway now....

Did you already started with the Flying geese border ?? I hope you will have the time to make the blocks and that you can hang the quilt this year. But never thelese, the winter just started. 

I hope you like block 4 and enjoy stitching it.
Klick here to dowload block 4.
Have a nice weekend, Jacqueline 




15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk blok! Dankjewel en een fijn weekend. Groetjes,
    Jetta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat lijkt me ook een leuk blok om te maken. maar voorlopig nog even in de opslag.
    bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you Jacqueline, it is an original block.. And i Will Stitch him now...
    Douce journée
    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank je wel voor je leuke blok,
    bedankt dat jullie weer een schattig quilt project voor
    ons hebben ontworpen,
    groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a very sweet addition to the project!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi blok, ik sla hem op.
    Bedankt ! ! !

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig,ik moet de tijd voor maken,veel liefs irena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwh wat een supertof blok
    Naar mijn smaak de leukste tot nu toe!!!
    Opgeslagen om zeker gemaakt te worden
    Thanks Jaq, een toppertje***Verliefd***
    Groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze vind ik echt superleukr ! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks a lot for this BOW ! I love it so much !
    And this block is very, very cute ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Merci beaucoup mais pourquoi je n'ai pas le modèle de la broderie???
    Bon week-end.

    BeantwoordenVerwijderen