Welkom op mijn weblog




zondag 8 juli 2012

Kom van dat dak af ....

Vandaag eens even niet naar de "bouw". Ron moet "Trommelen" dus ik ben vandaag lekker thuis, om weer eens een berichtje te schrijven op mijn Blog, want dat is weer veel te lang geleden.
De afgelopen weken zijn we heel druk geweest op het dak, dit is vernieuwd op het "oude gedeelte" van het huis.

De dakpannen liggen er nu op maar er moet nog wel het een en ander aan gebeuren. Het is droog en dat is het belangrijkste. 


Today we are not going to the " work at the Building". Ron is playing the drums so I have a nice day at home, to write something on my Blog, which took to long again.  The last few weeks we were very busy with the roof from the "old Part" of the house. The roof tiles are laying , but we still have some work, but it's dry inside, and thats the important thing. 


Natuurlijk ben ik ook nog in de winkel met van alles bezig. We hebben weer een nieuw speldenkussen van de speldenkussen club gemaakt en de pakketjes zijn ook alweer de deur uit.
Wil je ook 6 keer per jaar een pakketje ontvangen voor een speldenkussen of naaldenmapje, meld je dan via info@thelogcabin.de een jaarabonnemten kost € 60,00. De pakketjes zijn inclusief het patroon en alle materialen (stof, garen, knoopjes, verzendkosten in Nederland enz.  behalve de fiberfil vulling) 


Ofcourse I'm also busy in the Shop, making things. We finished the new pincushion from our Pincushion club. If you would like to recieve 6 kits to make a pincushion or needlecase, mail me info@thelogcabin.de  A year subscribtion costs € 60,00. The Kits are including pattern, fabrics, embroidery threads, buttons etc. except the fiber stuffing). 



Nog een fijne zondag, Jacqueline
Have a nice Sunday, Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Het was weer heel leuk de envelop te ontvangen met dit schattige speldenkussen, dat ga ik met veel plezier maken ;o)
    Hele fijne vakantie toegewenst!
    hartelijk groet, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jack.
    Je vroeg me laatst of ik je wilde afzetten op de bouw!!!!
    tja dan weet je het al!!
    Ik ben heel trots op je en Ron op wat jullie tot nu toe bereikt hebben tav de "bouw".
    Ik kan alleen maar zeggen aan alle klanten en toekomstige klanten dat we ontzetten verwend gaan worden met de ruimtes en het aanbod!
    De winkel is niet mooi maar magnefiek schitterend en dat wordt geweldig..
    Criticaster ( lol)

    BeantwoordenVerwijderen