Welkom op mijn weblog




woensdag 23 november 2011

Visions of Christmas quilt

Alle patronen van deze quilt staan op mijn website www.thelogcabin.de


Een tijdje geleden kreeg een mail van  Robyn uit  Manitoba, Canada.
Zij heeft alle patronen van de Visions of Christmas quilt gestitched. 
Dank je wel Robyn voor het mailen van je foto's.


Als er nog meer dames zijn die deze quilt hebben gemaakt, stuur een foto naar info@thelogcabin.de


All the patterns from this quilt, you can find on my website www.thelogcabin.de


A while ago, Robyn from Manitoba in Canada mailed me pictures from her Visions of Christmas quilt.
Thank you so much Robyn for mailing the pictures. 
If there are some more ladies who made this quilt and want to send pictures,please do this with an email to info@thelogcabin.de


                                         Picture from Robyn - Manitoba in Canada


                          Picture from Robyn - Manitoba in Canada


4 opmerkingen:

  1. De quilt is erg mooi. Eens kijken of ik ze ook op kan slaan. Maar dan wel voor volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel ik ga straks even kijken want ik mis er nog eentje. Mooie quilt is er al gemaakt, ik moet er nog aan beginnen hoor maar zodra hij af is laat ik hem je zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb jammer genoeg niet alle patroontjes door mijn vakantie en het migreren van weblog. Ik vind de quilt heel mooi. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie quilt van Robin! Leuk om hem zo weer in een andere versie te zien.
    Ik ga ook de patroontjes nog even opslaan.

    Groetjes,

    Ellen
    http://elliesquiltplace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen